Datagestuurd werken, één van onze kernwaarden

 

U ervaart het zelf vast ook; zonder smartphone of tablet zijn we tegenwoordig nergens meer. Route plannen? Agenda checken? We zijn meer verbonden dan ooit. Deze trend heeft zich uiteraard ook gepresenteerd in de schoonmaakbranche. Geen ouderwetse taakkaarten meer in de werkkast, maar een tablet op de werkwagen. Data is het uitgangspunt om onze dienstverlening en activiteiten continu bij en aan te sturen. Data stuurt zelfs onze materialen en middelen: met een mop waarin een sensor aangeeft wanneer deze aan vervanging toe is. Of de prullenbak meldt vol te zijn door een signaal naar de tablet te sturen. 

Daar waar schoonmaakmedewerkers op de dag schoonmaken heeft datagestuurd werken extra positieve effecten. Vergaderzalen die tussentijds zijn opgeruimd, handdoekenrollen die tijdig zijn vervangen en het wc-papier ruim op tijd aangevuld. Toch fijn als uw gebouwgebruikers niet misgrijpen. Het voorkomt frustratie en zorgt juist voor een extra wow-effect bij uw gebouwgebruikers. De gegenereerde data stuurt de schoonmaakmedewerker daadwerkelijk aan. Dit geeft een hele nieuwe dimensie aan het schoonmaakonderhoud van uw pand. 

Niet alleen het onderbuikgevoel en de jarenlange ervaring van medewerkers bepalen de richting die een organisatie op gaat. Juist ook de forse toename van beschikbare data speelt een steeds belangrijkere rol. Door analyse van de data zowel intern als met vergelijkbare objecten/klanten optimaliseren wij voor iedere organisatie het proces. Dit betekent dat de werkwijze efficiënter wordt op basis van onderbouwde feiten. Door u onderdeel te maken van dit digitale proces en transparant over onze werkwijze te zijn, weet ook u waar voordelen te behalen zijn. Zo werken wij samen met u aan de toekomst van schoon!

Onze ambassadeurs

 

Digitale techniek

Samen met onder andere de ontwikkelaar van onze Facility App kijken wij naar innovaties die de werkwijze versnellen, vereenvoudigen of überhaupt veranderen. Zij staan continu in contact met wereldwijde leveranciers van schoonmaakproducten en ICT’ers. Een goede combinatie voor een wereld waarin digitalisering continu toeneemt. Met een mop waarin een sensor aangeeft wanneer deze aan vervanging toe is. Of de prullenbak meldt vol te zijn, door een signaal naar de tablet te sturen. Hoe ver gaat digitalisering/robotisering? Wij zijn voorbereid.

Facility Apps

De Facility App betekent voor u totale transparantie en ontzorging; alle documentatie is 24/7 digitaal inzichtelijk. De optimale ondersteuning voor uw proces, waarbij u inzicht heeft in alle kwaliteitsresultaten.

De voordelen van onze Facility App

 Duidelijk inzicht in het schoonmaakproces door rapportage en export functionaliteit.
  Duidelijke uren en capaciteit indicatie door tijdregistratie en planning functionaliteit.
 Digitale formulieren, waaronder DKS; geen papierwerk meer.
 App werkt zowel online als offline; overal inzicht in alle taken en werkzaamheden.
 Flexibele e-mail en notificaties voor klanten, werknemers en management.

Benieuwd wat datagestuurd schoonmaken kan betekenen voor uw organisatie?

Vraag een demo aan

 

Dit is wat onze klanten vinden

 

FRANK DE VRIES

Klant sinds 2018

“Wat ik heel erg vind spreken voor Succes is de “niet zeuren, maar doen” mentaliteit. Veel wordt gedaan, voordat ik het vraag. Zonder mij druk te maken, weet ik dat het geregeld wordt. Nog mooier toen het ballastbed gereinigd moest worden stond de directeur zelf in de nachtdienst stof te zuigen. Echt iedereen steekt de handen uit de mouwen!”

REMCO VAN GARDEREN

Klant sinds 2015

“Al vele jaren hebben Succes en Regio College een mooi partnership. In 2014 heeft Succes de opdracht gegund gekregen naar aanleiding van een Europese aanbesteding. De periode daarvoor was dit ook al het geval, wat op zich dus al een hele prestatie is.

Succes is een mooi bedrijf waar in alle lagen de passie en beleving voor het vak schoonmaak herkenbaar is. Met het imago “niet lullen, maar poetsen” typeren zij het Volendamse karakter. Daarnaast houden zij altijd oog voor innovatie die de kwaliteit en efficiëntie van schoonmaak ten goede komen. In een goed partnership is het soms “geven en nemen” daarin is een mooie balans gevonden, net zoals in een goed huwelijk. Tot minimaal 2023 zijn Succes en Regio College nog aan elkaar verbonden en wat Regio College betreft mag dit huwelijk nog langer duren.”

Onze mensen

Transparantie

 

 

 

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van het nieuws in de schoonmaakbranche en over thema’s als diversiteit, inclusiviteit en duurzaamheid.

    Succes respecteert uw privacy die valt onder de GDPR/AVG.